En fråga!!!!

2009-10-16 - 22:45:34

Är Mariette och Calle ihop i idol?




Jag förstår ingenting ja!!! Men men..

För övrigt då , vem tyckte ni va bäst?! Jag tycker nog ingen va bra ikväll om jag ska vara ärlig , Erik är min favvo. Men han gjorde inte bra ifrån sig ikväll om jag ska vara ärlig , han är bättre!

Reza gick det att lyssna på iaf :) Men hon är ju ingen favvo hos mig direkt..
Så nu får vi se vem det är som åker ut Camilla eller Nicklas ??!


Vi har iaf haft en mysig kväll hela familjen , så Ida ligger å sussar just nu! Hon vaknar väl om någon timme , så får hon mat då för sista ggn inför natten. Hon är så duktig på att sova :)

Själv så känner jag att det skulle vara bra skönt med ett bad just nu , ett litet avslut på denna dag! Så det får nog bli ett litet bad för mig ;)
Myyys <3

Så hoppas ni har haft en trevlig kväll ikväll..
För det har jaaag ;)

Natti natti på er <3 Så hörs vi imorgon!
Postat av: Sandra

Jag fick höra att Mariette är lesbisk igår :P å hon hade flickvän, men jag vet inte ja :P

De har ju gett varandra lite blickar å sånt å sagt mkt om varandra tycker ja :P

2009-10-17 - 10:06:15
URL: http://garga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: