Dagen efter..

2009-10-03 - 19:18:45







Gud vad roligt jag hade igår :) Det kan jag leva lääänge på!! Tack så mycket för en underbar kväll <3

Men jag har inte mått så bra idag , och jag mår fortfarande inte så bra! Känner mig tung i kroppen å är trött som jag vet inte vad.. Ska lägga mig på soffan nu å kika på tv :)

Har varit iväg å ätit en sväng också , fläskfile blev det med pommes å rödvinssås! GOTT..

Vi hade tänkt gått på bio ikväll , men jag orkar inte.. Känner ingen lust att gå ut i det här vädret heller , så vi blir hemma bara! Mys pys det med ;)

Men mest av allt så saknar jag min lilla tjej , men imorgon kommer hon hem hit igen! Mammas älsklings tjej <3
Så inatt ska jag passa på att sova ut rejält.. När jag kan och får :)

Ha en bra kväll :)
<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: