Lördag!

2009-11-28 - 14:11:04


Tjo!


Tror jag har gått å blivit lite förkyld , el så är det Idisen som har smittat mig!
Jag vet inte , men nått äre :)

Aja , imorgon är det dop. Så det drar ihop sig , ska till lokalen å duka å sådär idag!
Sen ska jag även försöka baka lite bulla ;)
(Som vi ska ha imorgon)

Så det blir nog bra , synd bara att vi får åka till lokalen så sent idag! Blir väl runt 20.00 vi får komma dit å duka , eftersom det är några andra där under dagen! Så dom blir väl klar mellan 19 - 20 !
Hoppas det går fort för dom , vill inte komma till sängs vid 00.00 inatt eller!

Men det kommer säkert att bli så!

Aja , hoppas ni får en bra dag :)
Ska knäppa massor av kort imorgon så får ni se !

Ska bli skoj , men nervöst ;)


Kram på er <3


Ps : Grattis Marie  på 29-års dagen! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: