Hmmm!!

2009-11-10 - 21:08:11


Idag har vi varit tillbaka i den gamla lägenheten och städat ur lite!
Har lite granna kvar...


Har även gått igenom alla mina kläder , en hel det som åkt till skroten :P hahaha!!!
Ingen idé att ha det kvar om man inte kan ha det , även om man ska försöka gå ner i vikt!
Men då finns det nya kläder att handla :)

Vi ska väl försöka åka upp på fjärran höjder å se vad dom tar för ett simkort där , är smått sugen på att börja simma!
Så man kommer i kläderna igen :D
Haha , förr en viss del har jag sparat , och det SKA jag komma i igen...


Har bara suttit å kikat lite på tv nu på kvällningen , så snart blire väl till att sussa :)
Får främmande imorgon , trevligt trevligt <3

Och nu är det inte långt kvar till dopet heller ;) *Nervöst* Hihihih...
( 18 dagar)

Och på måndag får Ida sina första sprutor , lill gumman <3

Aja , nog om mig nu!!
Hoppas ni har haft en bra dag iaf :)

Natti natti på er <3

Kram / Ulrica

Postat av: Emilia

Jag & Martin köpte ett varsitt kort förra veckan på fjärran. Det är 4 månader, båda bad & gym - 1200:- per person. Skit bra! :)

2009-11-10 - 23:14:43
URL: http://emiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: