2012

2009-11-06 - 07:50:56





Japp den vill jag se!!

Handlar om jordens undergång!
Verkar förjäkla bra , någon film för mig det där ;)

13 nov kommer den ut , så det får väl bli bio sen!


Idag ska vi väl åka till den gamla lägenheten igen , plocka undan lite där å så!
Ska väl städa den med ;) Hahaha...
Vilket trööök..
Vet inte om anticimex skulle komma idag också , vi ser väl!
Då får man ju inte vara där på 24 tim!


Ikväll är det idol också , och det ska jag se ;)
Så ser väl dagen ut...

Förövrigt så såg jag en VIT FUL LAPP på bilen i morse, JAA p - böter!!!!!
Alltså dras dom till våran bil eller? fan man får ju p -böter var å varannan dag tycker jag..
Så nu har jag betalat 2 stycken på 1000kr...
Hatar att bo i stan , iaf när man har bil...*värdelöst*


Nu lär jag gå och ta reda på en ledsen Ida som vill ha mat :)
Ha en bra dag!

<3
Kram / Ulrica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: