Torsdag!

2009-06-11 - 17:28:10


Jajjemen , då har man varit hos bm idag då :) och lillans hjärtljud låg på ca 144  , jätte fint lät det.. Och min lilla tös hade växt på sig precis som hon ska! Nu har vi bara 4 ggr kvar att gå , sen så ska hon ploppa ut.. Om hon nu vill de i tid! Man vet ju aldrig :) Och dessutom ligger hon rätt också , med huvudet neråt.. Det är därför det trycker så mycket , och jag kan verkligen känna hur tung hon börjar bli. 

Innan vi va dit  , va vi in på nya willis som har öppnat.. Jätte fint vare där inne :)
Men det finns så många ställen och handla på nu, så undrar jag om det kommer gå bra för alla.. De visar sig!!


Aja , nu ska jag hitta på nått annat skoj!!
Hej hej..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: