Tisdag!

2009-06-09 - 11:23:43


Ja , imorgon fyller man 21 ;) haha.. va värdelöst!! ingen ålder som spelar någon roll..

Igår va jag och älsklingen på ikea och handlade , hur mysigt som hälst :) sen va vi runt och kikade lite , men hittade inget speciellt.. men det va mysigt endå att få komma ut å kika lite.. eftersom jag har varit sjuk hela helgen :/ men nu börjar jag bli bättre iaf :)

och lillan i magen känner jag nästan hela tiden nu , för hon börjar ju bli så stooor :) tror hon fick hicka inatt , för fasen va magen hoppade .. första gången jag har kännt att hon har haft hicka iaf..
en underlig känsla :)

men just nu så längtar jag tills hon kommer UT!!!! vill bara ha förlossningen avklarad.. och få bort magen igen , och få ha henne i min famn.. vilken underbar känsla :)
men den dagen kommer den också!! <3


ne , om man ska ta sig nått att äta kanske... sen är det inte långt kvar tills jag börjar jobba igen! börjar 17 ikväll... och har natt..
så ni får ha en bra dag , och njuta av den lilla sol som skiner idag!
:)


http://villalilja1.blogspot.com/2009/04/sol-sol-sol.html


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: