Oj då..

2009-06-30 - 14:04:43

http://villalilja1.blogspot.com/2009/04/sol-sol-sol.html







Nu va det längesen jag skrev här :) Har inte hunnit eftersom jag har jobbat hela helgen.. Och de har gått bra , men nu är det varmt :) Och mina små fötter och vader har svällt upp.. Har så otroligt mycket vatten i kroppen nu , och värre blir det av sånna hära dagar.. Jätte jobbigt är det , kunde knappt gå imorse.. Ush!!! Så nu vill jag bara ha allt över ;) hihi..

Va på bilbingo igår btv :) Vi vann 500 kr.. Men jag va såååå nära att vinna 20 000kr.. Grinig jag blev när dom inte ropade upp mitt nr.. Suck.. Men men , det är väl så de är förstår jag.. Alla kan inte vinna!!

Och sen förutom de så har vi fått barnvagnen nu :) såå fin!! Är jätte nöjd med den.. Dessutom är den jätte lätt att dra! otroligt skönt må jag säga.. Snart är hon här så :) ca 1 månad kvar nu bara!! ... mysigt <3
och fort går det <3


Och hos barnmorskan gick allt bra :) Allt va jätte fint , och lilltjejen växer på! Så de är bra..

Nä ,  om man ska ta och hitta på något skoj nu .. Såå fint väder ju :)

ha en bra dag allesammans..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: