FREDAG^^

2009-06-05 - 12:28:12

skönt... men inte att jag mår som jag gör :( börjar bli riktigt sjuk nu! går ju ut i öronen också , känns inte alls behagligt!!

har knappt sovit nått inatt, för när man väl va påväg att somna så började karln att snarka.. :( suck!!
sen har katterna lekt också.. tokar , mitt i natten!!!! bläää..

nää , och nu blir det jobb på de här.. hoppas dagen går fort! fick lite frukost av älsklingen nyss också , fil å puffar ^^ gott!!
får se vad det blir för käk sen ikväll när man kommer hem! nått gott ska jag ha iaf ^^

ne , om man ska ta å åka snart!!

ha en bra dag..



Postat av: emma

okej, va roligt :)

ha en bra dag på jobbe då :)

2009-06-05 - 13:34:30
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: