Sådär ja!

2009-07-22 - 19:28:58

Nu har man precis städat klart , orkar knappt städa mer.. Man blir ju helt slut!! Och inte är det lätt när lill magen är i vägen :) Men man sliter sig igenom det.. Måste städa och hålla undan så att det ser bra ut.. Men nu är jag klar iaf , lr jag väntar bara på en tvätt maskin som går nu..
Så nu är jag super duper hungrig , får se vad man ska göra för nått.. Sen blire en dusch efter maten iaf , sköööönt!!
Nu ska jag hitta nått att äta ;)






Svar till Stephanie : Hej :) Jaså , det va ju roligt att höra. Jag följer dig med , intressant och mysigt att läsa om din lilla goa familj :) Alexander är jätte söt .. Jo det går jätte bra , men hon börjar bli tung nu. Så det är lite jobbigt , men annars så kan jag inte klaga. Jo klart jag börjar bli nervös , man sitter ju och funderar ibland över hur det kommer och vara å bli under förlossningen. Jag hoppas bara på att det går bra :) Och att det går fort , så att jag inte behöver ligga och hålla på i flera dygn. De har jag ingen lust med ! Men det går nog bra ;) * Peppar peppar*
Kramis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: