BM

2009-07-27 - 20:01:49

Tjingeling ! 

Vilket fint väder vi fick nu mot kvällningen , myys. Annars är man ju bara van med att det regnar , men nu är det sol ! 
Idag har det bara varit jobb iaf , inte gjort så mycket annat. Jo jag har hunnit klippt killen också , de är väl det enda. Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra för mat , har ingen aning!? - hmm...

Imorgon ska jag till barnmorskan igen , se hur mycket hon har växt å så. Får se hur det går då , eftersom min riktiga bm har semester. Det går nog bra , camilla skulle följa med iaf. Så de är skönt :) Sen blire väl lunch efter det å lite fika hos mig :) Mys pys..

Näe nu har jag nog inte så mycket mer att berätta.. Bara att jag är så fruktansvärt shopping sugen! Ååååh blir tokig snart ;) Det kommer , det kommer!!

Ha en bra kväll folket.







Postat av: emma

tack så mycket.. snart kommer din lilla tös med :)

då får vi ta och ses tycker ja ;)

lycka till hos bm imårn ;D

2009-07-27 - 21:50:15
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: