Oj

2009-08-09 - 20:18:41

mini-golf.jpg mini golf image by mensch_k





Nu är det tungt kan jag säga , man blir helt slut efter 1 dag! Just nu är jag helt död , haft lite tryck ner till idag. Så de har varit lite tungt.. Annars har det väl varit helt oki!

Varit å handlat lite å spelat mini golf :) Hahaha och jag förlorade som vanligt.. Blää , jag är kass på golf! Men trevligt va det iaf :)
 

Sen har man väl inte gjort så mycket mer idag , suttit ute å njutit lite av solen bara. Men de blev lite varmt !

Och nu har man precis fikat lite , så just nu sitter jag och funderar på om man ska ta sig en dusch. Sen får det nog bli tv :n och sen sängen! För nu är jag slut/trött.. Det känns nu kan jag lova , koom ut ist ! :)

På onsdag ska vi till bm igen också , får se om vi hinner dit eller om hon vill dyka ut tidigare. Men med min otur så stannar hon väl inne ett tag till :) Lill - gumman..

Aja , nu ska nog jag ta mig till duschen.

Natti natti på er!


Ps: 5 dagar kavr nu ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: