Inte bra!

2009-08-06 - 18:41:52





Nää.. Va upp dit till läkerol arenan , och det fanns typ ingenting att titta på.. Några karuseller å så bara! Nää ush , jag tyckte inte att det va bra.. Det enda vi gjorde där va typ å åt , sen åkte vi hem. Ingen av oss orkade gå på travet heller , lite för varmt för de nu tror jag. Och absolut för mig som har lilla magen där också :)

Så nu är vi hemma igen , skönt. Blir väl till att titta på tv resten av kvällen å njuta av solen ifrån ballkongen!
Mys pys <3

Och lilltjejen i magen ligger å sprattlar med sina små ben å fötter förfullt nu.. Kooom ut ist ;)
Gud vad jag längtar nu , men ser inte fram emot förlossningen!! Vilken smärta.. usha!

Näe nog om det.. Man får tänka hur underbart det är sen när hon är ute :) Go gumman <3


Nu blire tv!

:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: