God morgon!

2009-08-13 - 05:17:10

Tjingeling...

Nu sitter man här halv trött , men ska nog gå och lägga mig igen. Gubben åkte iväg till jobbet för ca 20 min sen!
Därför är jag också vaken! Dessutom har man fått satt på tvättmaskinen såhär på morgonen , för min lilla gustav har spytt ner hela mattan ute i hallen. Stackars liten ..

Höll nästan på att kliva i det :) haha..





Här är min fina gustav :)


Näe , nu ska nog jag försöka sova någon timme till .. Finns ingen anledning för mig att vara vaken nu , eftersom jag jobbar ju inte nu heller :) Så då får jag gott och väl sova! Har dessutom varit upp ett antal ggr inatt också , för å gå på toa..

Så jag förtjänar några timmar till med sömn ;)

Vi hörs sen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: