Fin besök..

2009-08-13 - 20:36:24




Hahaha japp , det har vi haft av fröken angelica idag :) Trevligt , pratade en massa strunt bara!! Och kikade lite på barn sakerna :)

Sen har vi ätit lite varma mackor :) gotti , va sugen på kina först. Men de struntade vi i och tog varma mackor ist , gott det med..


Och just nu sitter jag och tittar på unga mödrar , riktigt bra!

Senare blire väl sängen bara , mys ! Och nu är gubben ledig tills fröken kommer ut iaf , och de känns bra att man har han hemma utifall det skulle sätta igång !

Näe nu ska jag fortsätta titta.

Natti på er.

Postat av: Emilia

Jaa.. då åker jag om några timmar, och du har bf imorgon.. hoppas du går över tiden så jag får närvara på sjukhuset efter födeln, om inte, så hoppas jag att det går brabrabra och önskar att det går som smort! Du har ju både mitt & Martins nr, som du kan skicka till ifall lill-tösen kikar ut, annars försöker jag leta nåt internetcafe! Dock vet jag inte om min telefon funkar utomlands.. Ta hand om dig tillsvidare och jag önskar dig som sagt all lycka gumman! :) Hejsvejs så länge! Kraaaamar

2009-08-13 - 22:16:58
URL: http://emiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: