2 dagar kvar till beräknad bf

2009-08-12 - 12:47:29




Men kom ut nu!!! Nu vill jag verkligen ha ut dig lilla vän..
Sitter spännt på å väntar när allt ska komma igång..


Snart kan jag inte vänta längre , dessutom kommer vi att träffa bm igen idag :) För någon Ida vill inte titta ut..

Vi ska vara där kl 16.30 iaf , så jag tror vi ska åka till försäkringskassan först. Fixa lite med föräldrarpenningen å så , tycker allt är så drygt ja. Att det ska vara så svårt att få det å komma igång , försökte att fixa det genom internett. Men det gick ju inte , så nu ger jag upp å åker dit ist. JAPP :)

Sen får vi se vad det blir efter det , lite mat kanske ?!

Gotti :)

Nu blire duschen , tjing så länge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: