Måndag.

2009-04-27 - 11:41:37

Hallå!!

Oj nu va det några dagar sedan jag va här & skrev.
Har inte hunnit , tyvär!

Killen ifrån lägenheten har ringt iaf , och han hade bara städningen kvar.. Sen så skulle han återkomma så att vi kunde få nykeln. Så nu håller vi på och packar för fullt.. Haha eller inte jag , perra iaf. Jag har inte hunnit än..
Men jag hinner..


Köpte lite kläder ihelgen också , till mig , lilla ida och till perra :)


Det finns ju så otroligt mycket barn kläder , man blir ju helt tokig.. Haha!!

Just ja , vi har ju varit hos killens mamma & pappa ihelgen också och grillat . Myyys :)
Haha och tittat på fulla folk , det är så grymt roligt när man är nykter själv.. Får höra på allt roligt dom säger!

Näe nu ska nog jag börja göra mig iordning för hem färd.. är hos pojken just nu!
Imorgon ska vi till barnmoskan också.. få se hur de går nu :) det går nog bra,

Ha en bra dag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: